علــم و انقـلاب

« سیلی در گوش امریکا! »

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۵ ب.ظ

 

« سیلی در گوش امریکا! »

 

 

 

آقای ترامپ می گوید کنار پهباد کهنه و مضحکه امریکایی یک هواپیمای جنگی سرنشین دار امریکایی نیز در تجاوز به فضای ایران حرکت می کرده منتهی ایران فقط این «پهباد مسخره» را زده است .

نامبرده از این جهت از ا یران قدردانی می کند!

این معما چیست ؟

امپریالیسم در عالی ترین سطح رهبری ایران مثلاً مشاوران دل آگاه اطلاع داشته که ایران هواپیمای سرنشین دار امریکایی جنگی را سرنگون نمی کند. (آن ها مثلاً به لندن، واشنگتن، مسکو، جدّه و تل آویو و غیره خبر داده­اند) اما چرا این پهباد را در کنار این هواپیمای آشغال وارد  فضای ایران کرده اند؟

به نظر می رسد که این پهباد چند میلیون دلار بیشتر ارزش نداشته شاید هیچ قیمتی نداشته باشد و امپریالیسم امریکایی و غیر آمریکایی دانسته ند که ایران این پهباد را سرنگون می کند منتهی برای جالب شدن مسأله اعلام کرده اند که این پهباد 220 میلیون دلار ارزش داشته فوق مدرن بوده! تا مثلاً بتواند سوژه لازم را در اختیار روزنامه کیهان قرار دهد که تیتر بسیار درشت در صفحه اوّل بزند: «سیلی ایران در گوش امریکا!»

بهداد

طهران ، 3 تیرماه 1398

 

 

«نسخت مکرش تمام ناید اگر من

محبره سازم یکی چو چاه زباله!»


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۹
بهداد اربابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی