علــم و انقـلاب

پهباد اسقاط !

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۴ ب.ظ

پهباد اسقاط !

 

وقتی دانشمند امریکایی تصور می کنم واینر در 1947 نخستین کامپیوتر را ساخت این کامپیوتر به اندازه یک بلوک بزرگ چند طبقه آپارتمانی بود ولی امروزه کامپیوتری می سازند بسیار بسیار بسیار ریزتر از یک سر سوزن ته گرد .

مطبوعات ایران تیتر زده اند « که ایران پهباد غول پیکر امریکایی را سرنگون کرده است!» امروزه روز هر چه بهپاد کوچکتر و سبکتر باشد مدرن تر است. این نشان می دهد که این بهپادی که این ها سرنگون کرده اند فوق العاده قدیمی و اسقاط بوده و باید آن را در دریا می افکندند. ضرری متوجه امپریالیسم نشده است ولی در جهان، امپریالیسم خبری پخش کرده که این بهپاد ماوراء مدرن بوده و 220 میلیون دلار می ارزیده !

مثل اینکه می خواهند ایران را تشویق کنند تا به جنگ امثال داعش ها و غیره برود یا تنگۀ هرمز را ببندد « فریب جهان قصه روشن است / نگر تا چه زاید شب آبستن است » ( ساقی  نامه حافظ )

بی جهت نیست که آقای ترامپ از ایران قدردانی می کند! بروید به جنگ امثال داعش ها! تنگه هرمز را هم ببندید تا بیشتر از شما قدردانی کنند!

لابد هواپیمایی هم که همراه بهپاد بوده اسقاط بوده بیچاره خلبان آن! جان انسان ها برای امپریالیسم ارزش ندارد .

اسپوتینک (نووستی) هم خیلی از شما قدردانی می کند!

پوتین ها و لاورف ها ، ریباکف ها ساژن ها، آب شناس ها، عماد آتشین ها و پسکوف ها و غیره هم از شما قدردانی می کنند!

بعدالتحریر:

ممکن است این هواپیمای قراضه هم بدون سرنشین بوده.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۹
بهداد اربابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی