علــم و انقـلاب

 

 

 

« خانه از پای بست ویران است ! »

« سرچشمه گل آلود است ! »

لنین کبیر در « چه باید کرد »

 

 

 

( منتخب آثار جلد 1 ص 423 می فرماید :

          « ... مبارزۀ خود بخودی تا زمانی که یک سازمان مستحکم انقلابیون آن را رهبری نکند به « مبارزۀ طبقاتی حقیقی پرولتاریا مبدل نمی گردد . »

          باند جنایتکار فاسد تبهکار عامل امپریالیسم غرب حزب توده و کلیه باندهای وابسته بدان که گاه ظاهراً به آن به هم حمله می کنند با توسل به این گونه نظریات لنین کبیر وجود خود را توجیه می نمایند و روشنفکران انقلابی را فریب می دهند به نام مارکسیسم و سوسیالیسم آزادی خواهی و وطن پرستی و یا مارکسیسم لنینیسم ، مائوئیسم و تروتسکیسم ، بوخارین ینسم ، تیتوئیسم و  اسلام انقلابی ، آزادی خواهی و  غیره وطن پرستی و الخ و روشنفکران را به ستادهای ضد مارکسیستی خود می کشند . به ستادهای جاسوسی امپریالیسم غرب می کشند ما می گوییم  حزب خائن جنایتکار توده و کلیۀ باندهای آن مانند باند حزب چپ از زمان نفوذ کامبخش تبهکار به محفل ارانی و به خدمت گرفتن دیگر زالوهای ضد مارکسیست مانند احسان طبری به دژ جاسوسی امپریالیسم غرب تبدیل شده و روشنفکران انقلابی را به عنوان خدمت به مارکسیسم ، ترقی و انقلابی گری به جاسوسان و خرابکاران نا دانسته امپریالیسم غرب در جنبش انقلابی ایران تبدیل کرده است باید ستاد حزب خائن و جنایتکار توده و باندهای رنگارنگ آن که گاه خود را مخالف حزب توده جلوه می دهند ویران شوند.

          باید این قلعه های گلی آبرو باخته و لجن زده ویران شوند این ها  برخی را جادو کرده و جادو می کنند آن ها  را به عنوان  سازمان ها و گروه ها و احزاب  انقلابی و جنبش انقلابی ، مذهبی و ملی و  غیره  به سوی نیستی پیش می برند .

به گفتار حکیم کبیر ایران سعدی :

« آن کسانی که آهنین مشتند

دشمنان را به دوستی کشتند »

من یک متفکر هستم و کار و تمرین وسیعی را در زمینه اندیشه و هنر انجام می دهم و هرگز در هیچ کار پراتیکی شرکت نخواهم کرد. «  این ابوالهول های گلین باید ویران شوند و درخت بارور « مارکسیسم لنینیسم » جای آن ها را بگیرد . جوانان واقعاً  انقلابی باید جای آن ها را بگیرند  و کلیه این رهبران و کادرهای خائن ، فاسد و حقیقتاً بی سواد را به مزبله بویناک تاریخ بیفکنند .

          رهبران و کادرهای این باندها دشمنان مارکسیسم هستند که خود را در جامۀ دوستان جادوگر بر « انقلابیون و روشنفکران » جوان هم چون قدیسین تحمیل کرده اند و می کنند . مثلاً صدر حزب خائن فاسد جنایتکار توده فرد تبهکار بیسوادی است به نام علی خاوری ( او قدری زبان خارجه می داند و تجارت عظیم جاسوسی دارد از جمله فعالیتش در رأس تشکیلات ایران حزب توده عباسقلی شهریاری که علی خاوری دبیر و رهبر اصلی امپریالیسم و ساواک ایجاد شد ) علی خاوری  طبق اطلاع کتاب تاریخ سی ساله منتسب به رفیق بیژن جزنی ، دبیر تشکیلات ایران حزب توده عباسقلی شهریاری نژاد معروف به « مرد هزار چهره حزب توده » ( پرویز اسلامی ) است .

          پس از انحلال این تشکیلات ساواک ساخته که از جمله سه نشریه مخفی به عنوان نشریات مخفی حزب توده در آذربایجان ، خوزستان و اصفهان در داخل  کشور چاپ می کرد پس از تصمیم ساواک در حقیقت امپریالیسم انگلیس و امریکا برای انحلال این تشکیلات ایران حزب خائن توده و نشریات به اصطلاح مخفی آن نظیر « نوید بعدی » بین عباسقلی شهریاری نژاد و فرد بالاتر و مسئول او در سازمان های اطلاعاتی امپریالیستی علی خاوری تقسیم وظایفی صورت گرفت عباسقلی شهریاری نژاد ( مرد هزار چهره ) که اهمیت کمتری داشت رسماً وارد تشکیلات ساواک شد و علی خاوری برای تنظیم بیشتر تشکیلات جاسوسی امپریالیستی بین زندانیان به زندان ساواک فرستاده شد و به رفقایش نظیر محمد  علی عمویی پیوست و سازمان جاسوسی امپریالیسم را در زندان با شرکت کسانی مانند مسعود رجوی ، علی اکبر هاشمی رفسنجانی و فرخ نگهدار و محمد علی عمویی و غیره ذالک تشکیل داد .

          و آن ها مسئولیت عظیم خرابکاری و اطلاعاتی را در جریان انقلاب 1357 که امپریالیسم به عنوان یک «  انقلاب پیش رس ، خام ، و زودرس و سطحی » به جای یک انقلاب وسیع و عمیق تدارک می دید بر عهده گرفتند .

          من به علت کار زیاد و  وقت کم فعلاً توان حلاجی بیشتر مطلب را ندارم  علاوه بر انبوه اسناد و تحلیل دیالکتیکی تاریخی بر اساس مارکسیسم لنینیسم ، نتیجه عظیم اعمال خرابکارانه این عمال و اشخاص و شرکاء  که در زندان به سازمان های جاسوسی پیوستند مانند شاخصان آن ها علی اکبر هاشمی رفسنجانی و مسعود رجوی و فرخ نگهدار و یا محمد علی عمویی و علی خاوری و فرخ نگهدار براهینی روشن تر از آفتاب است در آستانه انقلاب 1357 رهبران واقعی انقلابی نظیر بیژن جزنی ، رهبران مجاهدین ، پرویز حکمت جو و غیره را نابود کردند و این افراد تبهکار را به جای آن ها به عنوان رهبران انقلابیون جاسازی کردند .

همۀ این رهبران و کادرهای خائن را طرد کنید !

به اشد وجه مجازات کنید !

امپریالیسم آن ها را به عنوان رهبران مخرب به شما قالب و غالب می کند !

          کسانی که می کوشند بر پایه باندهای تبهکار ورشکسته و متعفنٌی مانند حزب خائن جنایتکار توده ، حزب چپ ، فدائیان ، پیکار، مجاهدین خلق ، اقلیت و اکثریت و جمع انبوه کانون نویسندگان ، انواع گروه ها و سازمان های ورشکسته دیگر در ایران انقلاب برپاکنند ازیاد برده اند چوب نباید در کثافت به حرکت در آورد .

          تلاش برای انقلاب ، آزادی و غیره با حزب های توده ، حزب چپ ، چریک های اقلیت و اکثریت ، پیکار و مجاهدین و غیره داستان « خانه از پای بست ویران است » « خواجه در بند نقش  ایوانست » می باشد .

          این رهبران و کادرهای بی سواد ، خائن و تبهکار و فاسد به جای چشمۀ آب حیات انقلابیون آزادی خواهان و میهن پرستان و مارکسیست هاو مسلمانان مترقی را به سوی چاه ویل دوزخ هدایت می کنند .

          شراب آن ها شراب  زقوٌم و عرق حمیم است  آن ها عقرب جرارٌه و مار غاشیۀ دوزخ هستند . امپریالیسم جادوگری است که این جادوان را به حرکت می آورد این رهبران و کادرهای فاسد و جنایتکار ، خائن و حقیقاً بی سواد پیکار جویان راه آزادی را  به عنوان جادو شدگان در دام عفریت ظلمت شب گرفتار می کنند.

          من به علت کمی وقت و کار زیاد کلیۀ مسائل را نمی توانم به دقت و جزء به جزء حلاجی کنم خوانندگان گرامی را دعوت می کنم تا جامعه ایران ، مردم ایران ، تاریخ ایران ، جنبش انقلابی ایران و جهان ، مذهب و روان اجتماعی سیاسی مردم ایران ، مارکسیسم، سوسیالیسم و جامعه شناسی و غیره  را بیشتر و بهتر مطالعه کنند و فریب این انبوه عظیم رهبران و کادرهای فاسد خائن و بی سواد را نخورند گاه با عناوین تئوریسین را نخورند . و در دام این پیامبران دروغین نیفتند . در چنبر جادوی این دانشمندان و نویسندگان و شاعران و غیره دروغین نیفتند  . به قول نظامی گنجوی :

« دانش طلب و بزرگی آموز

« تا به شمرند روزت از روز »

« بردبار باشید و بیاموزید ... »

 

کمترین بندۀ بندگان

بهداد

طهران ، 1 خرداد ماه 1398

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
بهداد اربابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی